Vegan ovsená kaša na raňajky

Vegan ovsená kaša sa dá pripraviť aj bez varenia. Stačí si počkať cez noc do rána. Je to ideálny recept na raňajky do práce, rána kedy nestíhate alebo aj na teplé rána. Tie nám síce najbližšie mesiace nehrozia, ale určite si recept odložte aj na leto! Môžete ju poznať ako overnight oats.

Vegan ovsená kaša – Overnight oats:

Množstvo1 porcia
Príprava10 minútCelkovo3 hodiny

 60 g celých ovsených vločiek
 200 ml rastlinného mlieka
 1 PL mletého ľanového semienka alebo chia semienka
 2 PL datľového sirupu
 lístky mäty
 ½ ČL škorice (voliteľné)
 2 PL kakaa (voliteľné)
Obľúbené prílohy:
 1 ks strúhaného jablka (so škoricou)
 1 banán
 2 hrste mrazeného lesného ovocia
 1 hrsť sušených čerešní
 2 PL konopných semienkok
 2 PL domáceho ovocného džemu
 2 PL goji
 rastlinný jogurt

NáročnosťZačiatočník
Ohodnoďte tento recept :)

 

Ingredients

 60 g celých ovsených vločiek
 200 ml rastlinného mlieka
 1 PL mletého ľanového semienka alebo chia semienka
 2 PL datľového sirupu
 lístky mäty
 ½ ČL škorice (voliteľné)
 2 PL kakaa (voliteľné)
Obľúbené prílohy:
 1 ks strúhaného jablka (so škoricou)
 1 banán
 2 hrste mrazeného lesného ovocia
 1 hrsť sušených čerešní
 2 PL konopných semienkok
 2 PL domáceho ovocného džemu
 2 PL goji
 rastlinný jogurt

Directions

Vegan ovsená kaša na raňajky
overnight oats ovsená kaša

Zoberte si pohár na zaváranie alebo inú uzatváraciu nádobu na raňajky. Nasypte do nej vločky a zalejte ich mliekom. Ja používam často kokosové, mandľové, sójové alebo lieskovcové. Meňte ich podľa chuti. Vločky a mlieko zvyknem miešať v pomere 1:3, mám rada šťavnaté vločky.

Ak ich chcete krémovejšie, môžete použiť jogurt alebo pomer 1:2. Potom pridajte tekuté sladidlo, ideálne datľový sirup alebo domáci džem. Teraz môžete pridať aj škoricu alebo kakao ak chcete čokoládovú ovsenú kašu.

Na vločky nasypte mleté ľanové semienko. Ja si vždy pre ešte šťavu a sladkosť na vrch nasypem postrúhané jablko. Mrazené alebo čerstvé lesné ovocie je tiež skvelá voľba, potom nejaké goji alebo iné sušené ovocie či oriešky. Možností je tisíc. 

Ak si chcete dať ešte viac záležať, môžete lesné ovocie rozmixovať a zmiešať ho s chia semienkami a navrch si pridať domáci chia puding.

Toto všetko zvládnete za pár minút. Potom kašu zatvorte a uložte do chladničky na noc. Ráno bude vegan ovsená kaša hotová. Vločky zmäknú a chute sa spoja. Môžete si ju zobrať zo sebou do práce  alebo na cestu.

Pre fotenie som si pripravila kašu s kokosovým mliekom, ľanovými semienkami, ríbezľovým džemom, mrazenými lesnými plodmi a mätou. Na fotke krásne vyzerá tento pohár, ale praktickejšie je používať širší a väčší!


Tento blog môžete podporiť kúpou mojich kuchárok.

Podporte tento blog nakupom kucharok Slovegan

Príprava týchto je receptov je jednou z mojich obľúbených aktivít. Napriek tomu vyžaduje príprava každého takéhoto receptu hodiny času a množstvo surovín. Ak vám moje recepty chutia a chcete ich prípravu podporiť, môžete tak spraviť napríklad kúpou mojich kuchárok Slovegán na www.slovegan.sk


(Visited 7 790 times, 1 visits today)

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *