Warning: simplexml_load_file(http://www.youtube.com/oembed?url=https://www.youtube.com/watch?v=X7Y6RgV2DZ0&format=xml): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.0 403 Forbidden in /data/c/1/c115bf1c-2630-4e0a-8df9-0950770faf42/dcerka.sk/web/wp-content/themes/lahanna/single.php on line 75

Warning: simplexml_load_file(): I/O warning : failed to load external entity "http://www.youtube.com/oembed?url=https://www.youtube.com/watch?v=X7Y6RgV2DZ0&format=xml" in /data/c/1/c115bf1c-2630-4e0a-8df9-0950770faf42/dcerka.sk/web/wp-content/themes/lahanna/single.php on line 75

Nafúknuté brucho po prechode na vegan alebo raw stravu?

Je bežné, že ľudia, ktorí skúšajú vegánsku alebo surovú stravu môžu mať pocit nafúknutého bruška a tráviace problémy. Kým si telo zvykne na vlákninu, ktorá väčšine ľudí v strave chýba, môže vláknina spôsobovať nafukovanie. Telo si však zvykne a vlákninu naozaj ocení! Nafúknuté brucho môže trvať mesiac alebo dlhšie, kedže každý máme inak naštartovaný metabolizmus. Okrem toho pretrpieť túto dobu, môžete skúsiť 5 rád, ktoré všetko môžu aspoň zlepšiť. Nezabudnite odlíšiť pocit plnosti po jedle od nafúknutého bruška!

Všetky rady na nafúknuté brucho nájdete ešte podrobnejšie aj vo videu hore.

1. Vylúčenie všetkého mäsa a mliečnych výrobkov zo stravy  vegáni to už majú za sebou, ale je to najdôležitejší prvý krok. Mäso či mliečne výrobky prechádzajú našim tráviacim traktom príliš dlho a spôsobujú veľakrát nadúvanie, kedže naše črevá sú oveľa dlhšie ako črevá mäsožravcov, ktoré ho zvládajú aj za surová.

2. Skúste kombinovať správne druhy ovocia alebo monomeal – jeden druh ovocia vrámci jedného jedla. Nezabudnite na odstupy medzi vodou a jedlom. Ideál nie je ani raw gurment a kombinovanie ovocia s orieškami. Viac o tom na našom youtube tu.

Všetky rady na nafúknuté brucho nájdete ešte podrobnejšie aj vo videu hore.

3. Hydratácia naviac – aj keď raw strava je plná vody, môže vám pomôcť dať si pohár čistej vody pol hodinu až 15 minút pred jedlom.

4. Pravidelný pohyb – stačí nejaká aktivita par krát do týždňa a metabolizmus to ocení, začne lepšie pracovať, viac sa tešiť na jedlo a zvládať ho.

5. Jesť pomalšie a precíznejšie – tým, že sa jedlo v našich ústach premieša so slinami sa uľahčuje jeho trávenie. Nepodceňujte kúsanie a žuvanie ani pri smoothie. Tráviace enzýmy v slinách netreba zanedbávať!


Tento blog môžete podporiť kúpou mojich kuchárok.

Podporte tento blog nakupom kucharok Slovegan

Príprava týchto je receptov je jednou z mojich obľúbených aktivít. Napriek tomu vyžaduje príprava každého takéhoto receptu hodiny času a množstvo surovín. Ak vám moje recepty chutia a chcete ich prípravu podporiť, môžete tak spraviť napríklad kúpou mojich kuchárok Slovegán na www.slovegan.sk


(Visited 1 435 times, 1 visits today)

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *