Výživové tipy a triky pre vegánov

Všetci, ktorí sa stravujeme bez živočíšnych zložiek v strave, by sme si mali vedieť ako získať dostatok vápnika, jódu, kde sa berie vitamín D atď. V tomto videu nájdete výživové tipy a triky k tým živinám, na ktoré by mali vegáni najviac prihliadať. Ja sama si dávam pozor na moje omega 3, jód, kedže moc nesolím a snažím sa jesť veľa listovej zeleniny, aby som mala dostatok vápnika.

Ďalej si môžete sledovať ako ste na tom so selénom, viamínom D v zime a samozrejme dopĺnať vitamín B12. Pre veľa žien je problémom železo o ktorom som už video robila. Rovnako ako pri vápniku, jedna lyžička trstinovej melasy, vie pomôcť ak už neviete ako inak na železo.

Viac o základoch vegánskej stravy nájdete v odkazoch pod videom.

(Visited 201 times, 1 visits today)

5 Comments

  1. Martina 12. októbra 2016 at 7:29

    Prečo ste pri vápniku nespomenuli mak?

    Reply
    1. mm Raw Daughter 14. októbra 2016 at 12:43

      Lebo mak, aj keď vápnik obsahuje, nie je z neho dobre vstrebatelný, takze sa medzi top potravina na vapnik nedostava :)

      Reply
      1. Dadka 21. októbra 2016 at 15:14

        Stačí k maku pridať ten vitamín D a krásne sa vstrebe :)

        Reply
        1. mm Raw Daughter 31. októbra 2016 at 10:29

          Len mak nie je ideálny zdroj vápnika kvoli kyseline stavelovej :)

          Reply
  2. Pingback: Všetko o správnej výžive pre vegána - Knihy - Surová Dcérka

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *